Този Triumph Bonneville Bobber от Krugger е фантазия за окото и душата. С твърда задница е и цвят на Skoda

  • Галерия с 9 снимки. Галерия с 9 снимки.

11 май 2018

Фред Крюгер за пореден път демонстрира майсторство. Проектът е базиран на Bobber – най-бързо продаващият се мотор в историята на Triumph – и е направен по поръчка на ‚Triumph Benelux‘. Резултатът е фантастичен.

Най-сериозната техническа промяна на Крюгер е удължаването на мотора със 75 мм и елегантното премахване на задния амортисьор. Bobber и без това се характеризира с чиста опашка, но този байк е още по-минималистичен.

Резервоарът е снижен с 40 мм, което е наложило изместване и на горивната помпа в… друг резервоар, умело скрит под седалката. Добавянето на допълнителен горивен съд е увеличило серийната вместимост от 9,1 литра до доста добрите 16. Капачката на основния резервоар пък е изместена централно, а надписите му отстрани са изрязани от неопрен. Яко.

Промени има и около 1200-кубиковия двигател. Фред е махнал въздушната кутия и я е заменил с „тромпети“, закачени за фалшивите карбуратори (Bonneville семейството е с директно впръскване). Изпускателната система от ‚INOX‘ с диаметър на тръбите 53 милиметра е интегрирана супер умело във визята на мотора, като тя, заедно с ремапването, са резултирали в 10%-но увеличение на мощността на Bobber (до 85 коня).

Що се отнася до колелата, те са 18-ичнови от Arlen Ness, като същата фирма е доставила и спирачките дискове. Готин детайл е и надписът ‘Krugger’ изваян в спортните Dunlop Sportmx. Колкото до също доста якия цвят, той се казва ‘Seda Steel’ и е от каталога на Skoda.

Разгледайте яката галерия, след което може да кликнете на този също дълъг, но с доста по-дълга история Triumph. Двигателят му е на 68-години, а моторът ще гони рекорд от 320 км/ч. 

Коментирай

Sending ...